Kundetilfredshed

Kundetilfredshed er en afgørende faktor for alle virksomheder. Uanset om du ønsker vækst, stabilitet eller eksponering, bør du tænke kundetilfredshed ind i din forretning. Med Silkewebs kundetilfredshedssystem værner vi om din virksomheds digitale omdømme og sørger for at dine kunder kan sprede det gode budskab ud, netop der hvor du ønsker det – på Google, Facebook, TrustPilot, Anmeld Håndværker m.fl.

Kundetilfredshed

BygGlobal arbejder præcist med det der er vigtigt for din virksomhed nemlig “kundetilfredshedsgraden”. Det gør vi ved at værne om din digitale synlighed, også selvom du er offline. Derfor får du, som kunde hos os, helheden og det som vi bidrager med til din virksomheds omdømme, eksponering og ikke mindst selve certifikatet. Nedenfor har du denne forklaring samt det BygGlobals løsning gør for din virksomhed og dine kunder.

Systemet

Overvåger kundetilfredsheden fra alle dine platforme

Dine kunders meninger opsamles, via din hjemmeside, app eller, mails der automatisk sendes til dine kunder efter deres køb, eller efter deres kontakt til din kundeservice. Du kan også opsamle meninger fra alle dine egne mails du sender ud.

Klikrate op til 16% – og op til 31% mere salg ved synlig tilfredshed

Systemet

Overvåger kundetilfredsheden fra alle dine platforme

Dine kunders meninger opsamles, via din hjemmeside, app eller, mails der automatisk sendes til dine kunder efter deres køb, eller efter deres kontakt til din kundeservice. Du kan også opsamle meninger fra alle dine egne mails du sender ud.

Klikrate op til 16% – og op til 31% mere salg ved synlig tilfredshed

Tilfredshed

Med indsigt i hver kundes tilfredshed, dirigeres kunden i rigtig retning hver gang

Er dine kunder tilfredse, aktiveres de til at sprede deres tilfredshed på medier du selv vælger, eller lave en Quick Feedback som kun virksomheden kan se.

Er en kunde utilfreds sendes kunden direkte til sagsoprettelse via Biggrey, som kan sammenlignes med en klage. Ved at klage via Biggrey og BygGlobal, opfyldes kundes ønske om at udtrykke sig til 3. part, men klagen bliver ikke vist på de sociale medier eller på anmeldelsessider.

Kunden kan også lave en Quick Feedback som kun virksomheden kan se. Skal du involveres, sender systemet automatisk beskeder til dig.

Én utilfreds kunde, skader i gennemsnit dit salg med mellem 7.365 kr. og 60.393 kr. afhængig af branche. Kilde: FDIH / Jitbit.

Din chance for at fange en utilfreds kunde inden utilfredsheden spredes, forøges med over 800%.

Tilfredshed

Med indsigt i hver kundes tilfredshed, dirigeres kunden i rigtig retning hver gang

Er dine kunder tilfredse, aktiveres de til at sprede deres tilfredshed på medier du selv vælger, eller lave en Quick Feedback som kun virksomheden kan se.

Er en kunde utilfreds sendes kunden direkte til sagsoprettelse via Biggrey, som kan sammenlignes med en klage. Ved at klage via Biggrey og BygGlobal, opfyldes kundes ønske om at udtrykke sig til 3. part, men klagen bliver ikke vist på de sociale medier eller på anmeldelsessider.

Kunden kan også lave en Quick Feedback som kun virksomheden kan se. Skal du involveres, sender systemet automatisk beskeder til dig.

Én utilfreds kunde, skader i gennemsnit dit salg med mellem 7.365 kr. og 60.393 kr. afhængig af branche. Kilde: FDIH / Jitbit.

Din chance for at fange en utilfreds kunde inden utilfredsheden spredes, forøges med over 800%.

Sitrep

Med statistikker og rapportering, ved du altid hvilken retning du skal gå:

  1. Statistikker
  2. Afdelings-feedback
  3. Specifik kundeaktivitet
  4. Personlige kundemeninger
  5. Din forretnings kundetilfredshed
  6. Trafik og online aktivitetsporing
  7. Udspecificerende problemområder

E-mails

Automatiske tilfredshedsmail

Systemet kan automatisk sende tilfredshedsmails ud til dine kunder, eller du kan sende dem manuelt via Biggrey eller fra dit eget mailsystem.

Klikrate på op til 37% ved automatisk udsending via Biggrey.

E-mails

Automatiske tilfredshedsmail

Systemet kan automatisk sende tilfredshedsmails ud til dine kunder, eller du kan sende dem manuelt via Biggrey eller fra dit eget mailsystem.

Klikrate på op til 37% ved automatisk udsending via Biggrey.

Kundetilfredshed

DIN SERVICE + KUNDENS BEHOV + SOCIAL PÅVIRKNING

Med denne formel finder du frem til den kundetilfredshed der er reel. Mange virksomheder måler kun på deres egen kundeservice og finder derfor ikke frem til, hvad samt hvor de kan, og skal skabe positive ændringer.

Service og behovsafdækkelsen samt den sociale påvirkning er blot en af de redskaber du får adgang til som kunde hos BygGlobal. Det mener vi giver din virksomhed en særdeles værdifuld viden.

Blot 5% forbedret kundetilfredshed øger din omsætning med op til 75 %!

Bare 3 dårlige...

Med kun 3 dårlige kundeoplevelser står en virksomhed overfor en potentiel skade på helt op til 59,2 %. Derfor er det essentielt, at være med på den tendens markedet er præget af. Og det er iøvrigt en meget bevidst handling, at klage offentligt – det “gode” er, at kunden klager fordi de ikke føler sig hørt…og den lektie har kostet mange virksomheder livet.

Netop derfor anvendes vores certifikat, vores sagshåndteringssystem og vores markedsføringsplatform.

Vi sikre virksomheden og hjælper dennes kunde til en fair behandling og samtidigt holder virksomhedens omdømme intakt.

Bare 3 dårlige...

Med kun 3 dårlige kundeoplevelser står en virksomhed overfor en potentiel skade på helt op til 59,2 %. Derfor er det essentielt, at være med på den tendens markedet er præget af. Og det er iøvrigt en meget bevidst handling, at klage offentligt – det “gode” er, at kunden klager fordi de ikke føler sig hørt…og den lektie har kostet mange virksomheder livet.

Netop derfor anvendes vores certifikat, vores sagshåndteringssystem og vores markedsføringsplatform.

Vi sikre virksomheden og hjælper dennes kunde til en fair behandling og samtidigt holder virksomhedens omdømme intakt.